نيمروي رژيمي


زمان آماده سازی: 
کمتر از ۳۰ دقیقه
زمان پخت: 
کمتر از ۳۰ دقیقه
نوع خوردنی: 
رژیمی
خوردنی برای چند نفر: 
1
وعده: 
صبحانه
منطقه / قومیت: 
ایرانی
مناسبت: 
همیشگی

مواد اولیه

تخم مرغ

گام ۱

تخم مرغ را درون يك پياله كوچك ( تاكيد مي كنم حتما پياله كوچك باشد) بشكنيد طوري كه زرده و سفيده آن با هم قاطي نشود.

گام ۲

سپس يك قابلمه برداشته در آن آب بريزيد و روي اجاق بگذاريد وقتي كه آب جوش آمد زير اجاق را كم كرده سركه به آن اضافه كنيد. وقتي كه آب از آن حالت قل قل خارج شد به آرامي با يك قاشق آب را به صورت دوراني هم بزنيد و سپس در مركز گرداب ايجاد شده تخم مرغ را درون آب جوش بريزيد. اينكه ما از پياله كوچك استفاده مي كنيم به اين دليل است كه هنگام ريختن تخم مرغ در آب جوش سريع و هم زمان به درون قابلمه سر مي خورد.

گام ۳

سه دقيقه بگذاريد تا سفيده آن بگيرد ولي مراقب باشيد كه زرده سفت نشود.

گام ۴

مي توانيد كنار سالاد آن را سرو كنيد

بابت همه خوبیهاتون ممنون

بابت همه خوبیهاتون ممنون

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه Gourmand.ir می باشد.